Vanligaste Frågorna

FAQ: Slimex 15 Plus

 

Vanliga frågor om Slimex 15

 

Är Slimex farligt?

Nej. Slimex 15 är 100% säker gjorda av naturliga ingredienser. Vår övergripande dietpill, och varje ingrediens har ett certifikat som garanterar säkerheten.

Läs mer om Slimex 15 Plus ingredienser och certifiering ...

Läs mer om Slimex 15 Cellu Control ingredienser och certifiering ...

 

Har Slimex 15 Plus bantning tabletter biverkningar?

Nej. Alla ingredienser är noggrant utvalda. Även har den senaste ingrediensen, Carcinia Cambogia, testats på biverkningar. Icke har hittats.

Läs mer om Slimex 15 Plus ingredienser...

 

När kan jag bättre inte använda Slimex 15?

Använda Slimex 15 inte när du:

  • Är under 18 år
  • Är gravid eller vill bli
  • Amning
  • Högt blodtryck symptom
  • En hjärt-kärlsjukdom
  • Har psykiska symtom
  • En förutsättning för att dina andningsorgan
  • Är allergisk mot en av de ingredienser i Slimex 15 Plus
  • Är allergisk mot en av de ingredienser i Slimex 15 Cellu Control

 

Vad är rätt dosering av Slimex 15 Plus/Cellu Control?

Metoden för intag: 2 kapslar per dag med rikligt med vatten, för bästa resultat rekommenderar vi för att ta en kapsel före lunch och en före middagen.

Ladda ner broschyr/manualen Slimex 15 Plus.

Ladda ner broschyr/manualen Slimex 15 Cellu Control.

 

 

Hur fungerar Slimex? Vad gör det exakt?

Ingredienserna i Slimex 15 Plus se till att du:

  • Slimex 15 Plus främjar viktminskning
  • Känslan mindre hungrig
  • Ingen mer äta binges

Så du smal ner din mage, höfter, skinkor och lår.

Läs mer om hur Slimex 15 Plus fungerar...

 

Behöver jag till träning eller kost bredvid Slimex 15 Plus?

Nej det är inte nödvändigt. Så länge du 'normal' flytta och äter, fungerar våra bantningspiller bra.

Naturligtvis, det är fortfarande viktigt att du inte bara sitter hela dagen och/eller äta. Det är inte bara ohälsosamt för dig, men också minskar effekten av Slimex 15 Plus.

 

Slimex verkligen fungerar?

Ja. Slimex 15 Plus främjar viktminskning på ett naturligt sätt. Och välbehållna tack vare 100% naturliga och certifierade ingredienser såsom Carcinia Cambogia.

Men du bör verkligen ta vårt ord. Tro de upplevelser för våra kunder .

 

Kan jag köpa Slimex 15 också i butiken?

Nej. Du kan endast köpa Slimex 15 Plus online i vår online butik. Vi är bara rättmätiga leverantör.

Köpa Slimex 15 Plus

Köpa Slimex 15 Cellu Control

 

Hur jag en beställning?

Placera produkten på ditt val i kundvagnen genom att klicka på knappen "Beställ". Klicka på "Beställa dessa artiklar" att gå betala. Fyll i dina uppgifter och följ anvisningarna. Endast när du klickar på knappen "Bekräfta beställning"-knappen är din beställning slutgiltigt.

 

Kan jag beställa dem levererade till en annan adress? (Gåva hint)

Ja, detta är möjligt. Under beställningsprocessen, kan du förse oss med en annan leveransadress när du anger din personliga information. Ingen faktura kommer att skickas. Detta får du via e-post.

 

Kan jag plocka upp min beställning?

Det går inte att hämta ordern. För att hålla kostnaderna låga och snabb leverans, skickar vi alla paket direkt från ett distributionscenter. Eftersom paketen inte distribueras till klienter på distributionscentralen.

 

Jag får ett felmeddelande när jag har lagt en order?

Du får en orderbekräftelse via e-post.

 

Kan jag ändra eller annullera en beställning?

Du kan. Vi råder dig att kontakta oss.

Via e-post: info@slimex15-supplements.eu eller telefon: 0031 (0) 85-3031396

 

Kan jag beställa en produkt som inte (längre) på din webbplats?

Vi försöker se till att alla produkter på hemsidan finns också på lager. Om en produkt tas bort, innebär detta att produkten är tillfälligt slut i lager eller att produkten inte längre i vårt sortiment. Vi råder dig att kontakta oss.

Via e-post: info@slimex15-supplements.eu eller telefon: 0031 (0) 85-3031396

 

Priserna inkluderar moms??

Alla våra produkter som erbjuds är inklusive moms

Betalningar

Vilka betalningsalternativ erbjuder ni?

Du kan välja mellan följande alternativ:

-Idealisk: betala online på din egen bank. (Nederländerna)

-Kreditkort: betala med ditt kreditkort.

-MisterCash: Betalningsalternativ Belgien

-HomePay: Belgien.

-GiroPay: Tyskland.

-EPS: Österrike.

-SofortBanking: Betalning innebär Nederländerna, Belgien, Tyskland, Italien, Österrike, Polen, Spanien, Schweiz.

-PayPal: Betala online via din egen bank.

-PayPal: för att betala pengar på nätbutiker, behöver du bara mottagarens e-postadress.

-Kreditkort: betala med ditt kreditkort.

-Före överföring: Du kan bestämma när fakturan är betald. Observera att din beställning kommer att skickas när din betalning har mottagits.

Behandling av din betalning kommer att läggas ut på entreprenad till oss Targetpay.com.

Du bör kontrollera med en beställning Klicka på för att ange att du godkänner villkoren.

Ordningen för varje betalningsalternativ snabbt levererat?

Ja, undantaget är före överföring. Här väntar vi på att betalningen mottas.

 

Leverera

Vad är fraktkostnaden för min beställning?

Frakt NL. är från € 4,75 inkl. MERVÄRDESSKATT

Frakt utanför NL. är från € 13.00 inkl. MERVÄRDESSKATT

Följande länder gratis från € 50,00 Orderbelopp

Danmark (utom Färöarna och Grönland)
Tyskland
Frankrike (inklusive Korsika och Monaco)
Italien (exklusive San Marino och Vatikanstaten)
Österrike
Spanien (inklusive Balearerna., exkl Kanarieöarna)
Förenade kungariket (exklusive Gibraltar och Kanalöarna)
Sverige

 

När levereras min beställning?

Vi strävar efter att erbjuda din beställning i samarbete med PostNL och DPD arbetsdag på leveransadressen om sorterade efter 21:00, detta är möjligt i nästan alla fall. Beställningar utanför Nederländerna leveransen från 2 till 3 arbetsdagar. Om du valde "pre överföra", Observera att det kan ta upp till 1 arbetsdag eftersom vi inte kommer att leverera ordern tills beloppet har mottagits.

 

Vem ger min beställning?

Leveranser inom Nederländerna och andra länder sker via PostNL eller DPD. De levererar din beställning under dagen på den leveransadress du angett.

 

Vad händer om inte jag är hemma vid leverans?

Om du inte är hemma vid tidpunkten för leverans PostNL eller DPD kommer igen att besöka dig. Är du inte hemma, får du ett meddelande från PostNL eller DPD och du kan plocka upp paketet på närmaste PostNL eller DPD insamlingsstället.

 

Kan jag få en leverans tid?

Tyvärr är det inte möjligt att göra en leverans tid. Vi är beroende av PostNL eller DPD förarens rutt.

Levererar ni utanför Nederländerna? Ja, vi levererar också utanför Nederländerna.

 

Returer

Hur kan jag returnera min beställning?

Om du vill returnera dina produkter, kan du använda uppdraget utan att ange anledning inom 14 dagar från mottagandet returer som skickas till vårt lager:

Slimex 15 kosttillskott
DS. Martin Luther Kingweg 160F - 1504DA Zaandam

(Paketet kan ha en annan avsändaradress, det kan också användas.)

Kontrollera fakturan bifogas och låt oss veta via e-post där vi kan återvända inköpsbeloppet. Avkastningen kommer att göras inom 48 timmar efter mottagandet av varorna.

 

Finns det några kostnader förbundna med returen?

Om inte annat avtalats (exempelvis vid fel), är och kostnaden för returnering för ditt eget konto.

 

Kan jag returnera min beställning när som helst?

Ja, du har rätt att returnera beställningen inom 14 dagar. Rätten till återbetalning upphör att gälla efter 14 dagar. Du måste returnera produkterna oanvända, oskadade och fullständig, om möjligt i originalförpackning. Vi återbetalar köpesumman på ditt konto inom 48 timmar efter mottagandet av varorna.

 

Hur snabbt bearbetas min återkomst?

När du returnerar en produkt, kommer det vara bearbetas och behandlas inom 48 timmar. För att bearbeta din returutleveransen så snabbt som möjligt, är det nödvändigt att du skickar fakturan och låt oss veta via e-post kontonummer där inköpsbeloppet kan returneras.

 

Min beställning inte är komplett eller skadad, vad göra?

Vänligen kontakta oss.

Via e-post: info@slimex15-supplements.eu eller telefon: 0031 (0) 85-3031396

 

Klagomål

Hur gör jag ett klagomål?

Om du inte är nöjd vill vi att du ska informera oss genom att skicka ett e-post info@slimex15-supplements.eu eller per telefon 0031 (0) 85-3031396. Vi kommer att erbjuda en lösning inom 48 timmar.